Varukorgen:

0 item(s) - 0,00 kr
Du har inga produkter i din varukorg.

0

Välkommen!

Kundservice

  • Frakter & Leveranser

    Vi skickar normalt beställningarna från Hong Kong då det är betydligt säkrare och endast något långsammare än att hålla lager inom EU.Total fraktkostnad är vanligtvis 49 kr, då skickar vi beställningen med rekommenderat brev som kan spåras här: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp eller här: http://www.17track.net (skriv spårningsnumret utan mellanrum) när vi lämnat in brevet till posten i Kina och här: http://www.posten.se/ när brevet kommer till Sverige. Normal leveranstid är 7 arbetsdagar för rekommenderade brev. Vid större beställningar (över ca 3000 kr) skickar vi varorna med DHL, då tar det normalt 2 arbetsdagar innan paketet levereras. Batterier kan i dagsläget ej skickas med DHL. Moms kan komma att debiteras av fraktbolagen vid större beställningar, mindre brev med låga värden anländer i allmänhet utan några extra kostnader. Vi jobbar på att erbjuda fler fraktmetoder och de kommer då att visas på sidan.

  • Sekretess & Säkerhet

    När du lägger din beställning hos oss uppger du dina personuppgifter såsom namn, address och telefonnummer. I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtagandet gentemot dig. Vi dokumenterar även all kommunikation som vi har med dig via e-post, detta för att tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. www.euromobile.se kommer inte att lämna ut dina personuppgifter till tredje part. Om du vill ha vårt nyhetsbrev kommer vi att skicka information och produkterbjudanden till dig via e-post. Detta kan enkelt avbokas via ditt kundkonto eller via kontakt med oss på www.euromobile.se. Enligt Personuppgiftslagen har du rätt att få den information som vi har registrerat om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen ska rättas eller tas bort. Kontakta oss i så fall via e-post.

  • Returer

    Om en vara är felaktig byter vi ut den mot en identisk vara eller erbjuder pengarna tillbaks. Kontakta oss för mer information om returadress mm.

  • Beställa

    Att beställa från euromobile.se är mycket enkelt, det mesta ger sig självt när man väl börjat lägga varor i varukorgen. För att det ska gå snabbare att i framtiden beställa från vår webshop rekommenderar vi att skapa ett konto där man kan spara sin adress och se alla lagda ordrar mm.

  • Betalning, Prissättning & Kampanjer

    Vi erbjuder våra kunder att betala med Payson, Paypal eller SWISH. I vissa fall kan vi ordna andra betalsätt effer att vi talats vid på telefon.

  • Kontrollera Beställning

    Det går bra att logga in på sitt konto och kontrollera statusen på beställningarna. 

  • Uppdatera Kontoinformation

    Genom att logga in på "Mitt Konto" går det enkelt att redigera adress mm.

  • Garanti

    Vi lämnar tre månaders garanti på våra produkter som börjar gälla från datumet ni hämtar ut den hos Posten eller hos DHL. Om man kan påvisa att det är fabrikationsfel på produkten får man alltid nya delar, däremot gäller inte garantin vid förslitningsskador eller vid handhavandefel. Kunden betalar själv returfrakten och vi står för kostnaden att skicka ut en ny produkt. 
    Produkten ska vara hel och oskadad. (inga repor/sprickor på touchscreen t.ex). 
    Tester av produkten görs alltid av er innan montering genom att ansluta delen direkt på moderkortet utan att montera t.ex displayen. Flexkablar till ovanstående får inte vara vikta.
    Vid returnering av vara eller garantiärende så gå längst ner på hemsidan under "Begär att få returnera vara" och gör sedan en RMA och skriv ett email till oss för returadress.

Vi skickar direkt från KIna/Hong Kong
© 2011 Silacom International Limited. Alla rättigheter reserverade.
More Mobile Store Magento Themes at TemplateMonster.com